Het uniform maakt deel uit van de eigenheid van onze school en is dus verplicht. Leerlingen van de lagere school komen in gepaste schoolkleding naar school. De schoolkleuren zijn marineblauw en wit. Andere kleuraccenten op je kleding zijn niet toegelaten (lijnen en stippen op kleren mogen dus enkel in marineblauw en wit en moeten overheersend de gevraagde kleur zijn).

Jas: marineblauw (reflectoren of lichtgevende strips zijn toegelaten).
Trui, sweater: marineblauw of wit. Beperkte opdruk toegelaten (afdekbaar met je hand).
Hemd, bloes, polo of T-shirt met korte of lange mouw: wit of marineblauw. met eventuele witte accenten..Geen spaghettibandjes. Beperkte opdruk toegelaten (afdekbaar met je hand).
Lange broek of bermuda: hoofdkleur marineblauw (geen sportkledij, geen jeans of jeanslook, geen scheuren)
Rok, jurk: hoofdkleur marineblauw met eventuele witte accenten
Kousen, sokken en kousenbroek:  marineblauw of wit. Je mag een witte of donkerblauwe legging onder je rok dragen.
Stevige schoenen, laarzen: Zonder lichtjes, wieltjes…. Je draagt ze vast aan je hiel, dus slippers en aanstekers kunnen niet.
Mutsen en sjaals: tijdens de wintermaanden mogen de leerlingen gekleurde mutsen en sjaals dragen. Dit verhoogt de zichtbaarheid in het verkeer.
Juwelen: klein, sober en niet tijdens de turnlessen.
Een degelijke schooltas of stevige schoolrugzak
Fluohesje wordt gedragen van herfstvakantie tot aan de paasvakantie (verkeersveiligheid).
Overige: Je haarkleur is natuurlijk. Haaraccessoires zijn discreet. Nagellak, gelnagels en make-up kunnen niet. Bandana’s, helmen en petten doe je uit aan de schoolpoort. Hoofddoeken zijn niet toegelaten.

Het turnuniform

• Een groene T-shirt met het embleem van de school.
    • Verkrijgbaar op school tijdens de turnles. Komt op de schoolrekening (€8).
  • Een marineblauwe of zwarte sportbroek
  • Witte gymschoenen of sportschoenen die op school blijven.
  • Een groene turnzak van de school (gratis).
  • Om veiligheidsredenen, geen juwelen, uurwerken en/of oorringen.

Afbeeldingsresultaten voor naamtekenen kledij Naamtekenen

Het is voor je kind veel gemakkelijker als alles voorzien is van de naam van het kind. Een oproep: zet de naam van je kind op kledij, brooddoos, drinkbeker, boekentas, … Op deze manier komen verloren voorwerpen ook gemakkelijker bij de eigenaar terecht.

Twijfelt u aan wat kan en niet kan? Neem dan gerust contact op met de school.