Afwezigheden

Als je kind afwezig is, verwittig je de school (kleuterschool en lagere school)

Je verwittigt de school voor 9 uur en je meldt de reden van afwezigheid.

Via mail

• Rechtsreeks naar de klasleerkracht(en) van je kind via …………………Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Telefonisch op het nummer 03 322 53 54

• Vanaf dit schooljaar zijn 5-jarige kleuters ook leerplichtig.
  • Leerlingen van de lagere school bezorgen nadien een ziektebriefje aan de leerkracht. Je gebruikt de briefjes die meegegeven worden bij het begin van het schooljaar voor een afwezigheid van maximum 3 opeenvolgende kalenderdagen (weekend telt dus mee). Heb je de 4 briefjes al opgebruikt, dan is een doktersbriefje verplicht. Is je kind langer ziek, ook dan is een doktersbriefje verplicht.